בר פירות לאירועים

איך אפשר לשדרג אירוע בעלויות הגיוניות? התשובה היא בר פירות, זריקה מהממת של טעם

איך מארגנים אירוע מוצלח? בעבר לארגן כיבוד טעים ולדאוג למקום נוח היה מספיק, אבל היום הרף הולך ועולה – אנשים מצפים לחוויה מיוחדת שהם יכולים לטעום, לראות, לצלם ולחלוק. אחת מהאפשרויות המיוחדות והטעימות שקיימות הן בר פירות לאירועים שמשלב בין תוספת של אסתטיקה וטעם לכל מאורע. 

בר פירות לאירועים

לאיזה אירועים מתאים בר פירות?

הניסיון שלנו מלמד שכל אירוע יכול להפיק תועלת מתוספת טבעית וטעימה של בר פרי מרענן. עם זאת, אנחנו יכולים להצביע בבירור על מספר אירועים שבהם בר הפירות מככב בהצלחה ונבחר כתוספת פעם אחר פעם:

  • מסיבת רווקות: Team Bride כבר הצטיידה בביקיני, עוגה שווה וחד קרן מתנפח, אבל מה עם נשנוש שישתלב היטב באווירה הקלילה והמתוקה?
  • חתונות שישי בצהריים: חתונה טבעית מלאה בכל בני המשפחה, חיוכים ומוצפת באור שמש משמח ראויה לתוספת עסיסית – בר הפירות שלנו אמנם מתאים לכל חתונה, אבל הוא פשוט מ-ו-ש-ל-ם עבור חתונות שישי בצהריים
  • אירוע חברה: אם בעבר חברות שרצו לפנק את העובדים פנו לעבר האפשרויות הכי מושחתות, עמוסות בסוכר ושומן, אז אפשר לומר שהיום קיימת גם מודעות לנושא הבריאות. אף אחד לא רוצה לערוך אירוע מבאס עם פלטת ירקות בלבד, אז איך בכל זאת מפנקים? מגשי הפירות שלנו 100% טבעיים וטריים ועדיין מספקים את תחושת החגיגיות והפינוק שאתם רוצים להעניק במסיבה או באירוע חברה שלכם
  • חגיגת יום הולדת: אם קאפקייקס היו ה-דבר לפני שנתיים, היום כולם צמאים למשהו שונה ויותר טבעי. בר פירות לאירועים הוא גם טבעי וגם גלאם – חיתוכי הפירות שלנו וצורת ההגשה משדרגים כל אירוע ועושים חשק לאכול ולצלם.

בר פירות בהתאמה אישית

אם יש לאירוע שלכם פלטת צבעים מיוחדת או סגנון כללי שאתם רוצים להוסיף לו – רק ספרו לנו ונדע להתאים את הבר שלנו לאירוע שלכם. בנוסף, אם יש פירות מסוימים שאתם אוהבים במיוחד, ספרו לנו ונוכל לעשות את כל ההתאמות בבר שלנו כך שהוא יתאים בדיוק לאהבות ולצרכים שלכם. הפירות מתאימים לאירועים חלביים ובשריים ולאור העובדה שאנחנו מגישים פירות מובחרים בצורתם הטבעית הם מתאימים גם למי שמקפיד לא לאכול גלוטן ומושלמים לטבעוניים שהם אחד מקהלי היעד הטבעיים לבר פירות לאירועים. 

רוצים להפתיע מישהו יקר לליבכם? הזמינו לו סלסלת פירות של פריסטייל ❤️

 

 להזמנת בר פירות לכל אירוע התקשרו עכשיו 03-633-11-55