עוגת מספרים עם פירות

לפעמים נדמה שהאינסטגרם השתלט על חיינו. עוגה מהממת חדשה עולה צצה ופתאום נראה שאי אפשר לחגוג בלעדיה יום הולדת. אז אנחנו מודים שאפשר לחגוג יום הולדת בלי עוגת מספרים עם פירות, אבל למה שבכלל תרצו לחגוג בלי כל הפאר והטעם שהיא מוסיפה לחגיגה?!

אז מה זו עוגת מספרים עם פירות?

ניסינו להתחקות אחרי שורשי הטרנד ולא ברור לנו היכן הוא התחיל. יש שאומרים שהוא מגיע מהאמריקאים ויש שטוענים שמדובר בהמצאה של קונדיטורית ישראלית שתפסה כמו אש בשדה קוצים. לא חייבים להכיר את המורשת של העוגה כדי להודות שהיא נראית טוב ושהיא פשוט מאוד טעימה.

העוגה היא בצורת המספר של יום ההולדת שחוגגים, כך שאף אחד מהאורחים לא יפספס בני כמה חתן או כלת השמחה. מדובר בשתי שכבות בצק איכותי פריך ומפנק, משודכות לקרם מתוק ועשיר ופירות צבעוניים. קיימת לעוגה גם וריאציה עם ממתקי שוקולד, שכבודה במקומה מונח, אבל מביני העניין בדרך כלל בוחרים בגירסת הפירות הרעננה והמתוחכמת יותר.

 

עוגת מספרים מפנקת         עוגת מספרים         עוגת מספרים עם פירות

 

אם עוגת מספרים – אז רק בשילוב הפירות הכי טריים

נכון, יש המון קונדיטורים שמכינים עוגות מספרים, חלקן יפות מאוד, אבל כשחותכים חתיכות – באילו פירות נתקלים? השמועה מספרת שמסתובבות בחוץ שלל עוגות נאות שמשלבות למעשה פירות משומרים. תארו לעצמכם את האכזבה: לחגוג אירוע שמח עם עוגה מהממת אבל שטעמה פחות רענן ואיכותי ממה שציפיתם. אנחנו מתארים לעצמנו שאם אתם מעוניינים בעוגת מספרים מעוצבת – אתם בוודאי מודעים לאיכות, ולכן אנחנו בפרי סטייל אופים עוגות מספרים עם פירות טריים בלבד!

 

אילו פירות תמצאו בעוגות המספרים שלנו?

נוכל להתאים את הפירות בעוגה להעדפות של חתן או כלת השמחה, אחרי הכל, יום הולדת יש רק פעם בשנה. אנחנו בפרי סטייל עובדים עם הפירות הכי מובחרים, טריים ומיוחדים, כך שאם אתם חוגגים לאבא שמשוגע על אננס טרי ועסיסי – העוגה תהיה עשירה בפרי. אם אתם מפתיעים את בת הזוג והיא חובבת תותים רצינית? ספרו לנו והעוגה תהיה משובצת בתותים טריים ומהממים. יש לנו גם פירות מובחרים למביני עניין: קובו, פיטאיה ועוד פירות אקזוטיים שמוסיפים המון טעם ועניין לעוגות שלנו.

להזמנת עוגת מספרים עם פירות חייגו: